Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8490
Title: ارضاء الزبون كمتغير وسيط بين جودة الخدمة والولاء
Authors: مكاوي, عائشة
مصطفاي, سليمة
Keywords: جودة الخدمات ،رضا وولاء الزبون ،
Issue Date: 2019
Publisher: université ibn khaldoun-tiaret
Abstract: يهدف البحث الحالي الى اختباراثر المتغير الوسيط رضا الزبون في العلاقة بين جوده الخدمه وولاء الزبون اثري في تعزيز ولا الزبون شركه الاتصال لدراسه تاثير جوده الخدمه على رضا وولاء الزبون.
URI: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8490
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TH.M.COM.AR.2019.76.pdf13,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.