Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/15622
Title: أثر أساليب الذكاء الإصطناعي على الصورة الذهنية للمنتج
Authors: بوغدة, وليد
بن شريف, بلحول
Keywords: الذكاء الإصطناعي
الثورة الصناعیة
الصورة الذهنیة للمنتج
شركة كوكا كولا
Issue Date: Jun-2024
Publisher: جامعة ابن خلدون-تيارت
Abstract: سعت هذه الدراسة إلى قیاس دور الذكاء الإصطناعي في تطوير منتجات كوكا كولا بسكيكدة ذلك بتحسين الصورة الذهنية لمنتجات هذه الشركة ولتحقيق هدف الدراسة قمنا نحن الباحثان بجمع المعلومات اللازمة عن طريق تصميم أداة الدراسة المتمثلة في الاستبيان بعد اخضاعها لاختبار الثبات ، وهذا وقد اجريت الدراسة على عينة عشوائية بسيطة تم اختيارها من مجتمع الدراسة.
Description: This study sought to measure the role of artificial intelligence in developing Coca-Cola products in Skikda by improving the mental image of this company’s products. To achieve the goal of the study, we, the researchers, collected the necessary information by designing the study tool represented by the questionnaire after subjecting it to a reliability test. The study was conducted on a random sample. Simple samples were selected from the study population
URI: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/15622
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TH.M.COM.2024.180.pdf1,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.