Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/15622
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorبوغدة, وليد-
dc.contributor.authorبن شريف, بلحول-
dc.date.accessioned2024-11-04T08:01:57Z-
dc.date.available2024-11-04T08:01:57Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/15622-
dc.descriptionThis study sought to measure the role of artificial intelligence in developing Coca-Cola products in Skikda by improving the mental image of this company’s products. To achieve the goal of the study, we, the researchers, collected the necessary information by designing the study tool represented by the questionnaire after subjecting it to a reliability test. The study was conducted on a random sample. Simple samples were selected from the study populationen_US
dc.description.abstractسعت هذه الدراسة إلى قیاس دور الذكاء الإصطناعي في تطوير منتجات كوكا كولا بسكيكدة ذلك بتحسين الصورة الذهنية لمنتجات هذه الشركة ولتحقيق هدف الدراسة قمنا نحن الباحثان بجمع المعلومات اللازمة عن طريق تصميم أداة الدراسة المتمثلة في الاستبيان بعد اخضاعها لاختبار الثبات ، وهذا وقد اجريت الدراسة على عينة عشوائية بسيطة تم اختيارها من مجتمع الدراسة.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectالذكاء الإصطناعيen_US
dc.subjectالثورة الصناعیةen_US
dc.subjectالصورة الذهنیة للمنتجen_US
dc.subjectشركة كوكا كولاen_US
dc.titleأثر أساليب الذكاء الإصطناعي على الصورة الذهنية للمنتجen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.2024.180.pdf1,16 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.