Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8531
Title: لتسويق الداخلي و أثره على أداء العاملينفي البنوك الجزائرية
Authors: بلهاوي, فتيحة
بلحاج, احلام
Keywords: التسويق الداخلي ،التسويق الداخلي وعلاقته باداء العاملين .
Issue Date: 2020
Publisher: université ibn khaldoun-tiaret
Abstract: تهدف هذه الدراسة الى معرفة مدى تاثير التسويق الداخلي في تحسين اداء العاملين في المؤسسات البنكية، ولبيان ذلك قمنا بالتطرق للاطار النظري والمفاهيمي للتسويق الداخلي ومحاولة ربطه باداء العاملين في المؤسسات مع التطرق لمختلف الدراسات التطبيقيةالتي تناولت هذه المتغيرات واسقاطها على المؤسسات البنكية الجزائرية
Description: This study aims to know the extent of the impact of internal marketing on improving the performance of employees in banking institutions, and to clarify that, we touched upon the theoretical and conceptual framework of internal marketing and attempted to link it to the performance of workers in institutions with the consideration of various applied studies that dealt with these variables and project them to Algerian banking institutions. Finally, we reached through the theoretical side and previous applied studies that there is a positive relationship between internal marketing and the performance of employees in banking institutions, as internal marketing is one of the operational axes to improve and develop the capabilities of bank employees.
URI: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8531
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TH.M.COM.AR.2020.21.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.