Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8531
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorبلهاوي, فتيحة-
dc.contributor.authorبلحاج, احلام-
dc.date.accessioned2023-02-07T09:18:13Z-
dc.date.available2023-02-07T09:18:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8531-
dc.descriptionThis study aims to know the extent of the impact of internal marketing on improving the performance of employees in banking institutions, and to clarify that, we touched upon the theoretical and conceptual framework of internal marketing and attempted to link it to the performance of workers in institutions with the consideration of various applied studies that dealt with these variables and project them to Algerian banking institutions. Finally, we reached through the theoretical side and previous applied studies that there is a positive relationship between internal marketing and the performance of employees in banking institutions, as internal marketing is one of the operational axes to improve and develop the capabilities of bank employees.en_US
dc.description.abstractتهدف هذه الدراسة الى معرفة مدى تاثير التسويق الداخلي في تحسين اداء العاملين في المؤسسات البنكية، ولبيان ذلك قمنا بالتطرق للاطار النظري والمفاهيمي للتسويق الداخلي ومحاولة ربطه باداء العاملين في المؤسسات مع التطرق لمختلف الدراسات التطبيقيةالتي تناولت هذه المتغيرات واسقاطها على المؤسسات البنكية الجزائريةen_US
dc.language.isofren_US
dc.publisheruniversité ibn khaldoun-tiareten_US
dc.subjectالتسويق الداخلي ،التسويق الداخلي وعلاقته باداء العاملين .en_US
dc.titleلتسويق الداخلي و أثره على أداء العاملينفي البنوك الجزائريةen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.AR.2020.21.pdf1,02 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.