Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/6646
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorحنيش, زكريا مختار-
dc.contributor.authorلسمش, أمين-
dc.date.accessioned2022-12-11T14:05:31Z-
dc.date.available2022-12-11T14:05:31Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/6646-
dc.descriptionE-commerce is an important new issue, through which electronic commercial activities, and transactions are conducted, using information technologies, means of ommunication and the Internet, where individuals prefer to deal with well-known institutions, and therefore if the brand is coordinated and easily identifiable. Thus, the field study aimed to shed light on the impact of electronic transactions on the brand and accordingly, and through our study, we reached results stating that the variables of the independent study of electronic transactions have an impact on the dependent variable of the brand.en_US
dc.description.abstractالتجارة الإلكترونية من المواضيع المهمة حديثة العهد، تتم من خلالها الأنشطة والمعاملات التجارية الإلكترونية التي يتم اجراؤها باستخدام تقنيات المعلومات ووسائل الاتصال والانترنت، حيث يفضل الأفراد التعامل مع مؤسسات معروفة، ولهذا اذا كانت العلامة التجارية منسقة ويمكن التعرف عليها بسهولة. وبذلك هذفت الدراسة الميدانية الى تسليط الضوء على أثر المعاملات الإلكترونية على العلامة التجارية، وعليه من خلال دراستنا توصلنا الى نتائج تفيد أن متغيرات الدراسة المستقلة الخاصة بالمعاملات الإلكترونية لها أثر على المتغير التابع للعلامة التجارية.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectتسويق الخدماتen_US
dc.subjectالعلامة التجاريةen_US
dc.subjectالتجارة الإلكترونيةen_US
dc.subjectالمعاملات الإلكترونيةen_US
dc.titleالتعاملات الإلكترونية وأثرها على العلامة التجارية -دراسة حالةen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.AR.2022.204.pdf18,94 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.