Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/16741
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorمبربش, عماد الدين-
dc.contributor.authorجيلايلي, محمد-
dc.date.accessioned2025-11-09T13:39:21Z-
dc.date.available2025-11-09T13:39:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/16741-
dc.descriptionSocial media platforms have emerged as one of the most prominent tools in contemporary digital marketing. They have evolved from purely entertainment-based platforms into strategic instruments effectively utilized to support e-commerce activities and enhance customer loyalty. This study aimed to analyze the impact of social media on building customer loyalty in e-commerce, through a field study conducted on a sample of Algerian consumers who actively interact with online stores on platforms such as Facebook, Instagram, and TikTok.en_US
dc.description.abstractتعد مواقع التواصل الإجتماعي من أبرز أدوات التسويق الرقمي المعاصرة, حيث تحولت من منصات ترفيهية إلى وسائل إستراتيجية توظف بكفاءة في دعم أنشطة التجارة الإلكترونية وتعزيز ولاء الزبائن. في هذا الإطار, هدفت هذه الدراسة إلى تحليل أثر مواقع التواصل الإجتماعي في بناء ولاء العملاء في التجارة الإلكترونية, من خلال دراسة ميدانية لعينة من المستهلكين الجزائريين الذين يتفاعلون مع المتاجر الإلكترونية النشطة على منصات مثل فايسبوك , إنستغرام, تيك توك.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدونen_US
dc.subjectمواقع التواصل الإجتماعيen_US
dc.subjectالتجارة الإلكترونيةen_US
dc.subjectولاء الزبائنen_US
dc.subjectالتسويق الرقميen_US
dc.titleأثر مواقع التواصل الإجتماعي في بناء ولاء العملاء في التجارة الإلكترونيةen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.2025.16.pdf2,58 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.