Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8545
Titre: تأثير شكاوي العملاء عبر الوسائط الكترونية على رضا العميل
Auteur(s): صالحي, ام الخير
Mots-clés: شكاوي العميل ، رضا العميل ،نظام ادارة الشكاوي ، اتصالات الجزائر
Date de publication: 2020
Editeur: université ibn khaldoun-tiaret
Résumé: اصبح الان مجال الخدمات له مكانته الخاصة في التسويق بشكل عام وارضية خصبة للاستثمار فيها خاصة في قطاع الاتصالات تم اختيار اتصالات الجزائر كارضيات للدراسة الميدانية وبالاخص على مواقعها الالكترونية لاختيار مادة فاعليتها في الاستجابة لشكاوي العملاء و في الاخير توصلنا الى نتائج مختلفة طبقا لما توصلنا اليه في معالجتنا لموضوع البحث والذي كانت خلاصته ان العميل غير راضي منظمه من تنمية وتطوير منتجاتها من سلع وخدمات
Description: Now the field of services has its own place in marketing in general and fertile ground for investment, especially in the telecommunications sector. As Algeria Telecom was chosen as a ground for the filed study, especially on its websites, to test its effectiveness in responding to customer complaints, where we resorted in our study to some previous studies and compared them to the current in question. In the end, we reached different results according to what we reached in our treatment of the research topic, which concluded that the customer is not satisfied in an opportunity for the organization to further develop its products.
URI/URL: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8545
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.AR.2020.27.pdf1,6 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.