Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8545
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorصالحي, ام الخير-
dc.date.accessioned2023-02-07T10:40:33Z-
dc.date.available2023-02-07T10:40:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8545-
dc.descriptionNow the field of services has its own place in marketing in general and fertile ground for investment, especially in the telecommunications sector. As Algeria Telecom was chosen as a ground for the filed study, especially on its websites, to test its effectiveness in responding to customer complaints, where we resorted in our study to some previous studies and compared them to the current in question. In the end, we reached different results according to what we reached in our treatment of the research topic, which concluded that the customer is not satisfied in an opportunity for the organization to further develop its products.en_US
dc.description.abstractاصبح الان مجال الخدمات له مكانته الخاصة في التسويق بشكل عام وارضية خصبة للاستثمار فيها خاصة في قطاع الاتصالات تم اختيار اتصالات الجزائر كارضيات للدراسة الميدانية وبالاخص على مواقعها الالكترونية لاختيار مادة فاعليتها في الاستجابة لشكاوي العملاء و في الاخير توصلنا الى نتائج مختلفة طبقا لما توصلنا اليه في معالجتنا لموضوع البحث والذي كانت خلاصته ان العميل غير راضي منظمه من تنمية وتطوير منتجاتها من سلع وخدماتen_US
dc.language.isofren_US
dc.publisheruniversité ibn khaldoun-tiareten_US
dc.subjectشكاوي العميل ، رضا العميل ،نظام ادارة الشكاوي ، اتصالات الجزائرen_US
dc.titleتأثير شكاوي العملاء عبر الوسائط الكترونية على رضا العميلen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.AR.2020.27.pdf1,6 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.