Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/6683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمصطفى, الطيب-
dc.contributor.authorميموني, مصطفى-
dc.date.accessioned2022-12-12T10:00:03Z-
dc.date.available2022-12-12T10:00:03Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/6683-
dc.descriptionThe use of social media by business organizations includes a wide range of applications and platforms, and one of the most important of these applications is YouTube, where in recent years the widespread spread of social media has led organizations to rely on it as an effective means of communication, due to the ease of access to it from anywhere and at any time. , where you can use social media on your phone or computer. Therefore, organizations must develop their means of communication to increase effectiveness and permanent and flexible communication with consumers and customers by relying on social media.en_US
dc.description.abstractيشمل استخدام وسائل التواصل الاجتماعي من قبل منظمات الأعمال مجموعة كبيرة من التطبيقات والمنصات، ومن أهم هذه التطبيقات اليوتيوب حيث في السنوات الأخيرة أدى إلى الانتشار الواسع لوسائل التواصل الاجتماعي إلى اعتماد المنظمات عليها كوسيلة اتصالية فعالة، بسبب سهولة الوصول إليها من أي مكان وفي أي وقت كان، حيث يمكن استخدام وسائل التواصل الاجتماعي بالهاتف أو جهاز الكمبيوتر. ولهذا يجب على المنظمات تطوير وسائلها الاتصالية لزيادة الفعالية والتواصل الدائم والمرن مع المستهلكين والزبائن بالاعتماد على وسائل التواصل الاجتماعي.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectالاتصالen_US
dc.subjectمنظمات الأعمالen_US
dc.subjectمواقع التواصل الاجتماعيen_US
dc.titleدور رواد مواقع التواصل الاجتماعي كأداة اتصالية فعالة في منظمات الأعمال-حالة قنوات اليوتيوبen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TH.M.COM.AR.2022.216.pdf1,17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.