Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/15649
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorصالح, عبد الكريم-
dc.contributor.authorسماع, سعيد-
dc.date.accessioned2024-11-04T13:53:03Z-
dc.date.available2024-11-04T13:53:03Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/15649-
dc.descriptionThis research discussed the brand in terms of its importance, pros and cons, and focused on using it as a tool to enhance the brand and reach a larger audience in order to obtain more loyal customers and achieve more sales in a competitive environment full of other brands from the same field, and We discussed Apple's strategies as a successful example of using these means for marketing, customer service, and publishing interactive and innovative content. Apple cooperated with influencers and cared about its customers in a distinctive way, unlike other companies, and this is what made it stand at the top of the pyramid of technology companies todayen_US
dc.description.abstractتناولت هذه المذكرة العلامة التجارية من حيث الأهمية و الإيجابيات و السلبيات، و ركزت على إستعمالها كأداة لتعزيز العلامة التجارية و الوصول إلى جمهور أكبر من أجل الحصول على المزيد من العملاء الأوفياء و تحقيق مبيعات أكثر في وسط تنافسي مليء بالعلامات التجارية الأخرى من نفس المجال، و تطرقنا إستراتيجيات شركة آبل كونها مثال ناجح عن إستعمال هذه الوسائل للتسويق و خدمة العملاء ونشر المحتوى التفاعلي و الابتكاري ، تعاونت شركة آبل مع مؤثرين و اهتمت بعملائها بشكل مميز عكس الشركات الأخرى و هذا ما جعلها تقف في أعلى هرم الشركات التقنية اليوم.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectالعلامة التجاريةen_US
dc.subjectوسائل التواصل الاجتماعيen_US
dc.subjectتعزيز الولاءen_US
dc.subjectإستراتيجيةen_US
dc.titleدور وسائل التواصل الإجتماعي من حيث تعزيز العلامة التجارية في الأسواق الدوليةen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.2024.202.pdf1,24 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.