Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document :
http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12617
Affichage complet
Élément Dublin Core | Valeur | Langue |
---|---|---|
dc.contributor.author | زينب عزيزي | - |
dc.contributor.author | هناء اميرة قشيش | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-10T12:46:07Z | - |
dc.date.available | 2023-07-10T12:46:07Z | - |
dc.date.issued | 2023-06-26 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12617 | - |
dc.description | This study aims to inverstigate the impact that a successful teacher and his/her effective role indecreasing the individual discrimination between learners through providing a clean fertil learning environment that makes the learner to be able to diagnos and characterize (characterize problems and find solutions). In order to make our study a scientific researchs ,we chose a sample of teachers and learners to fulfill a questionnaire concerning classrom and extra curricutar activities as well as grammar as a model to ensure our study's hypothesis through the field reality. | en_US |
dc.description.abstract | تهدف هذه الدراسة الى التقصي عن اثر المعلم الناجح ودوره الفعال في التقليل من الفروق الفردية بين المتعلمين انطلاقا من توفير بيئة صفية خصبة تجعله قادرا على التشخيص و التوصيف. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ابن خلدون تيارت كلية الآداب و اللغات | en_US |
dc.subject | المعلم | en_US |
dc.subject | المتعلم | en_US |
dc.subject | الفروق الفردية | en_US |
dc.subject | النشاطات الصفية | en_US |
dc.title | أثر المعلم في تذويب الفروق الفردية نشاط تدريس القواعد النحوية الأولى متوسط أنموذجا | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Collection(s) : | Master |
Fichier(s) constituant ce document :
Fichier | Description | Taille | Format | |
---|---|---|---|---|
أثر المعلم في تذويب الفروق الفردية مصححة.pdf | 19,48 MB | Adobe PDF | Voir/Ouvrir |
Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.