Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorزينب عزيزي-
dc.contributor.authorهناء اميرة قشيش-
dc.date.accessioned2023-07-10T12:46:07Z-
dc.date.available2023-07-10T12:46:07Z-
dc.date.issued2023-06-26-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12617-
dc.descriptionThis study aims to inverstigate the impact that a successful teacher and his/her effective role indecreasing the individual discrimination between learners through providing a clean fertil learning environment that makes the learner to be able to diagnos and characterize (characterize problems and find solutions). In order to make our study a scientific researchs ,we chose a sample of teachers and learners to fulfill a questionnaire concerning classrom and extra curricutar activities as well as grammar as a model to ensure our study's hypothesis through the field reality.en_US
dc.description.abstractتهدف هذه الدراسة الى التقصي عن اثر المعلم الناجح ودوره الفعال في التقليل من الفروق الفردية بين المتعلمين انطلاقا من توفير بيئة صفية خصبة تجعله قادرا على التشخيص و التوصيف.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون تيارت كلية الآداب و اللغاتen_US
dc.subjectالمعلمen_US
dc.subjectالمتعلمen_US
dc.subjectالفروق الفرديةen_US
dc.subjectالنشاطات الصفيةen_US
dc.titleأثر المعلم في تذويب الفروق الفردية نشاط تدريس القواعد النحوية الأولى متوسط أنموذجاen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
أثر المعلم في تذويب الفروق الفردية مصححة.pdf19,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.