Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/9027
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorجافي, محمد إيهاب-
dc.date.accessioned2023-02-21T09:07:57Z-
dc.date.available2023-02-21T09:07:57Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/9027-
dc.descriptionAfter a case study of the Riyadh mills, the Riyadh mills were introduced to the way the establishment works and the various stages that the product goes through before marketing it. We also discussed the search for the types of products derived from wheat and the percentage of their production. We also tried to implement the target cost within the establishment. We concluded from this chapter that the cost The target contributes to reducing product costs in the institution under study We also discussed through this study a field projection on the marketing mix policy and whether it is applied in Riyadh Mills, where we found that despite the mill’s policies and its jurisprudence, it is far from adopting an effective marketing mix policy.en_US
dc.description.abstractبعد دراسة حالة لمطاحن الرياض تم التعريف بمطاحن الر s ض وعلى على طريقة عمل المؤسسة ومختلف المراحل التي يمر بها المنتوج قبل تسويقو كما تطرقنا الى البحث عن أنواع المنتوجات المشتقة من القمح ونسبة إنتاجها ،كما حاولنا تطبيق التكلفة المستهدفة داخل المؤسسة وقد استنتجنا من هذا الفصل إلى أن التكلفة المستهدفة تساهم في تخفيض تكاليف المنتج في المؤسسة محل الدراسة كما تطرقنا من خلال هذه الدراسة عمل إسقاط ميداني على سياسة المزيج التسويقي وهل هي مطبقة في مطاحن الرياض حيث توصلنا أنو رغم سياسات المطحنة و اجتهاداتها إلى أنها بعيدة كل البعد على انتهاج سياسة مزيج تسويقي فعالة.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectالتسويقen_US
dc.subjectالمزيج التسويقيen_US
dc.subjectإدارة مجمع الرياضen_US
dc.titleمتطلبات إستهلاك المنتج المحلي و توسيع حصته السوقيةen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.2021.26.pdf3,28 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.