Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8549
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorعربات, امينة-
dc.contributor.authorبن ثمرة, وفاء-
dc.date.accessioned2023-02-07T11:00:01Z-
dc.date.available2023-02-07T11:00:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8549-
dc.descriptionTechnology played an important role in facilitating the online shopping experience, thanks to a variety of advanced programs and applications, Internet business companies were able to reach customers worldwide and increase their sales, and in return, shoppers benefited from this electronic business by saving their time and energy in visiting the actual store. The study dealt with the issue of the impact of electronic applications for the smart phone on the purchasing behavior of the individual, so that it aimed to know the role that electronic applications play in influencing the individual on the one hand and to enhance the marketing efforts of contemporary institutions on the other hand, and the extent of the spread of online shopping, especially in the current epidemiological conditions, based on statistics The spread of applications and shopping across the world.en_US
dc.description.abstractلعبت التكنولوجيا دورا مهما في تيسير تجربة التسوق عبر الانترنت فبفضل مجموعة متنوعة من البرامج والتطبيقات المتقدمة تمكنت شركات الاعمال التجارية عبر الانترنت من الوصول الى العملاء على مستوى العالم وزيادة مبيعاتهم وفي المقابل استفاد من هذه الاعمال الالكترونية بتوفير وقتهم وطاقتهم في زيارة المتجر الفعلية تناولت الدراسة موضوع تاثير التطبيقات الالكترونية للهاتف الذكي على السلوك الشرائي للفرد.en_US
dc.language.isofren_US
dc.publisheruniversité ibn khaldoun-tiareten_US
dc.subjectالتطيقات الالكترونية، الهاتف الذكي ،التسوق الالكترونيen_US
dc.titleتاثير التطبيقات الالكترونية للهاتف الذكي على السلوك الشرائي للافرادen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.AR.2020.29.pdf2,23 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.