Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8528
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorماعزوز, الزوبير-
dc.contributor.authorغلام الله, عبد القادر-
dc.date.accessioned2023-02-07T09:00:18Z-
dc.date.available2023-02-07T09:00:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/8528-
dc.descriptionE-Marketing by the agents in charge is considered one of the most recent means of promoting goods and services, and it has become of great importance in recent times as a result of the great benefits it reaps from the various institutions, whether private or public, and the individual is the result of it. It contributes to maintaining the market share and giving a competitive advantage, which enables the achievement of the various objectives set out in its strategy.en_US
dc.description.abstractيعتبر التسابق الالكتروني من طرف الاعوان المكلفين من احدث الوسائل لترويج السلع والخدمات واصبحت له اهمية كبيرة في الاونة الاخيرة فوائد الكبيرة التي تجنيها مختلف المؤسسات كانت خاصة او عامة والفردية نتيجة تطبيقه ، ولهذا النوع من التسويق تاثير كبير على المستهلك من ناحية الشراء صورة واضحة عن منتجات محافظة على الحصة التسويقية تنافسية مما يمكن من تحقيق مختلف الاهداف المحددة في استراتيجيتهاen_US
dc.language.isofren_US
dc.publisheruniversité ibn khaldoun-tiareten_US
dc.subjectالتسويق الالكتروني ، مواقع التواصل الاجتماعيen_US
dc.titleمكانة الاعوان المؤثرين في التسويقالالكترونيen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.AR.2020.20.pdf1,34 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.