Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/15646
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorبوشامة, اسيا-
dc.contributor.authorعمار, اسيا-
dc.date.accessioned2024-11-04T13:24:29Z-
dc.date.available2024-11-04T13:24:29Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/15646-
dc.descriptionThis study aims to identify the impact of E-Marketing (Electronic Marketing) in improving the mental lmage of health services as well as evaluating the health services provided by IRIS clinic, by distrubuting questonnaire to a random sample of IRIS clients which included the dimensions of E-Marketing and its relationship to the mental image to test the hypotheses of the answers to the questions. The study was based on the (SPSS V26) program, and it concluded that there is an effect between the mental image axis and the E-marketing axis from the point of view of the clinic’s customersen_US
dc.description.abstractتهدف هذه الدراسة الى التعرف على مدى تأثير التسويق الإلكتروني في تحسين الصورة الذهنية للخدمات الصحية ، وكذا تقييم الخدمات الصحية المقدمة من طرف عيادة IRIS وذلك عن طريق توزيع استمارة استبيان على عينة عشوائية تضمنت ابعاد التسويق الالكتروني وعلاقته بالصورة الذهنية وذلك بغرض اختبار الفرضيات للاجابة على اسئلة الدراسة.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectالتسويق الإلكترونيen_US
dc.subjectالصورة الذهنيةen_US
dc.subjectالخدمات الصحيةen_US
dc.titleدور التسويق الالكتروني في تحسين الصورة الذهنية للخدمات الصحيةen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.2024.199.pdf8,89 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.