Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/15097
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorسباعي, فاطمة-
dc.date.accessioned2024-10-16T14:16:04Z-
dc.date.available2024-10-16T14:16:04Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/15097-
dc.descriptionThe academic library plays an important role in providing information and educational resources for students. The University of IbnKhaldounTiaret is an Algerian university that places great importance on developing its library services and promoting a culture of reading among its students . The objective of this research is to study the role of electronic marketing in increasing readership among university students at the University of IbnKhaldounTiaret library. The study used a descriptive methodology to collect and analyze data, designing a questionnaire survey that was distributed to the study sample and reviewed by a group of experts. Based on the study results, which showed the role of electronic marketing in increasing readership among university students, the study recommends. 1 .Expanding the use of electronic marketing methods 2 .Diversifying promotional and cultural offerings 3 .Providing an appropriate reading environment 4 .Motivating students to make use of the library's services The goal is to encourage and incentivize students to utilize the resources and services provided by the university library.en_US
dc.description.abstractتلعب المكتبات الجامعية دورا هاما في توفير المعلومات والمصادر التعليمية للطلاب،وتعد جامعة إبن خلدون تيارت من الجامعات الجزائرية التي تولي إهتماما كبيرا بتطوير خدماتها المكتبية وتعزيز ثقافة القراءة لدى طلابها، بحيث تهدف هذه المذكرة إلى دراسة دور التسويق الإلكتروني في زيادة المقروئية عند الطلبة الجامعيين في مكتبة جامعة إبن خلدون تيارت.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالمكتبات الجامعيةen_US
dc.subjectالتسويق الإلكترونيen_US
dc.subjectالبريد الإلكترونيen_US
dc.subjectالعروض الترويجيةen_US
dc.titleدور التسويق الإلكتروني في زيادة المقروئية في المكتبات الجامعيةen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.BIB.2024.05.pdf3,15 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.