Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/14764
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorرزمي, كريمة-
dc.date.accessioned2024-07-25T09:34:02Z-
dc.date.available2024-07-25T09:34:02Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/14764-
dc.descriptionIn the elementary stage, children may encounter difficulties in learning the inflectional level of language, such as acquiring grammatical rules, transitioning to writing skills, and understanding and using vocabulary appropriately. To overcome these challenges, it is essential to guide and encourage children to use language regularly, provide examples of correct grammatical and inflectional usage, offer regular practice opportunities, promote reading to expand vocabulary and enhance inflectional understanding, and provide academic support when needed. Through these methods, children can effectively overcome the difficulties of learning the inflectional level and develop their language skillsen_US
dc.description.abstractفي المرحلة الابتدائية يمكن ان يواجه الاطفال صعوبات في تعلم المستوى الصرفي في اللغة ، مثل اكتساب القواعد اللغوية ، والانتقال الى مهارات الكتابة ، وفهم مفردات واستخدامها بشكل مناسب ، للتغلب على هذه الصعوبات ، يجب توجيه وتشجيع الأطفال على استخدام اللغة بانتظام ، وتقديم أمثلة على الاستخدام الصحيح للقواعد اللغوية والصرفية، وتوفير فرص للممارسة المنتظمة.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectصغوبات التعلمen_US
dc.subjectالأطفالen_US
dc.subjectالابتدائيةen_US
dc.subjectالاجراءات المنهجيةen_US
dc.titleصعوبات تعلم المستوى الصرفي و كيفية معالجتها في المرحلة الابتدائيةen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.LET.2023.126.pdf14,06 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.