Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/13656
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorرزاق, مريم أمة-
dc.date.accessioned2023-11-07T10:15:37Z-
dc.date.available2023-11-07T10:15:37Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/13656-
dc.descriptionThis study dealt with highlighting the contribution of electronic media in tourism promotion and the definition of tourist areas in light of the increasing users of these electronic media and the expansion of the field of their applications to obtain information on the tourism sector, and we have relied on the field study by relying on a sample of electronic media users and following the descriptive analytical approach to answer how electronic media contribute to tourism promotion and tourism promotion, based on the outputs of statistical analysis and then reaching a set of results represented in the evolution of the role of media Electronic in activating tourism promotion by presenting the elements and components of tourism promotion in detail and providing a huge amount of information of various kindsen_US
dc.description.abstractتطرقت هذه الدراسة إلى إبراز مساهمة الوسائط الإلكترونية في الترويج السياحي والتعريف بالمناطق السياحية في ظل تزايد مستعملي هذه الوسائط الإلكترونية وتوسع مجال تطبيقاتها للحصول على المعلومات الخاصة بالقطاع السياحي، ولقد إعتمدنا على الدراسة الميدانية بالإعتماد عينة من مستعملي الوسائط الإلكترونية وإتباع المنهج الوصفي التحليلي للإجابة على كيفية مساهمة الوسائط الإلكترونية في الترويج السياحي وتننية السياحة، بالإستناد إلى مخرجات التحليل الإحصائي ثم التوصل إلى مجموعة من النتائج تتمثل في تطور دور الوسائط الإلكترونية في تفعيل الترويج السياحي من خلال عرض عناصر ومقومات الترويج السياحي عرضا تفصيليا وتوفير الكم الهائل من المعلومات بمختلف الأنواعen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectالترويج السياحيen_US
dc.subjectالوسائط الإلكترونيةen_US
dc.subjectالسائحen_US
dc.subjectالسياحةen_US
dc.titleدور الوسائط الإلكترونية في تفعيل الترويج السياحيen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.2023.15.pdf2,85 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.