Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document :
http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12683
Affichage complet
Élément Dublin Core | Valeur | Langue |
---|---|---|
dc.contributor.author | حمزاوي سميرة | - |
dc.contributor.author | حمودة منى اكرام | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-18T08:14:48Z | - |
dc.date.available | 2023-07-18T08:14:48Z | - |
dc.date.issued | 2023-06-26 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12683 | - |
dc.description | Pedagogy in presenting the activity of archives, especially in the primary stage, is very important, and the methods of teaching the subject were talked about by educational scholars, focusing on memorization so that the learner has a linguistic balance, as Ibn Khaldun spoke about, and the queen is only in the archives, especially for the learner in primary school. | en_US |
dc.description.abstract | البيداغوجيا في تقديم نشاط المحفوظات خاصة في مرحلة الابتدائي مهم جدا، وطرق تعليم المادة تحدث عنها علماء التربية مركزين على الحفظ حتى يكون للمتعلم رصيدا لغويا، كما تحدث عنه ابن خلدون والملكة لا تكون إلا بالمحفوظات لاسيما والمتعلم في الابتدائي. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ابن خلدون تيارت كلية الآداب و اللغات | en_US |
dc.subject | الديداكتيكية | en_US |
dc.subject | المحفوظات | en_US |
dc.subject | المرحلة الابتدائية | en_US |
dc.subject | المتعلم | en_US |
dc.subject | المعلم | en_US |
dc.title | الكيفية الديداكتية للتعامل مع نشاط المحفوظات مرحلة الابتدائي انموذجا | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Collection(s) : | Master |
Fichier(s) constituant ce document :
Fichier | Description | Taille | Format | |
---|---|---|---|---|
الكيفية الديداكتيكية للتعامل مع نشاط المحفوظات.pdf | 1,9 MB | Adobe PDF | Voir/Ouvrir |
Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.