Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمزاوي سميرة-
dc.contributor.authorحمودة منى اكرام-
dc.date.accessioned2023-07-18T08:14:48Z-
dc.date.available2023-07-18T08:14:48Z-
dc.date.issued2023-06-26-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12683-
dc.descriptionPedagogy in presenting the activity of archives, especially in the primary stage, is very important, and the methods of teaching the subject were talked about by educational scholars, focusing on memorization so that the learner has a linguistic balance, as Ibn Khaldun spoke about, and the queen is only in the archives, especially for the learner in primary school.en_US
dc.description.abstractالبيداغوجيا في تقديم نشاط المحفوظات خاصة في مرحلة الابتدائي مهم جدا، وطرق تعليم المادة تحدث عنها علماء التربية مركزين على الحفظ حتى يكون للمتعلم رصيدا لغويا، كما تحدث عنه ابن خلدون والملكة لا تكون إلا بالمحفوظات لاسيما والمتعلم في الابتدائي.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون تيارت كلية الآداب و اللغاتen_US
dc.subjectالديداكتيكيةen_US
dc.subjectالمحفوظاتen_US
dc.subjectالمرحلة الابتدائيةen_US
dc.subjectالمتعلمen_US
dc.subjectالمعلمen_US
dc.titleالكيفية الديداكتية للتعامل مع نشاط المحفوظات مرحلة الابتدائي انموذجاen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.