Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document :
http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12613
Affichage complet
Élément Dublin Core | Valeur | Langue |
---|---|---|
dc.contributor.author | ميمونة هني | - |
dc.contributor.author | ميمونة حمايد | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-10T12:24:32Z | - |
dc.date.available | 2023-07-10T12:24:32Z | - |
dc.date.issued | 2023-06-25 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12613 | - |
dc.description | Our study of the topic "Cautions of Teaching with the Language Immersion Approach" aims to stand on the language immersion approach and what it aims at in terms of developing language skills and obtaining the target language. However, despite the positive results achieved, this approach is criticized for its drawbacks such as linguistic duplication and the lack of appropriate means. | en_US |
dc.description.abstract | تروم دراستنا لموضوع محاذير التدريس بمقاربة الغمر اللغوي الى الوقوف على مقاربة الغمر اللغوي و ما تهدف اليه من تنمية المهارات اللغوية و تحصيل للغة المستهدفة لكن رغم النتائج الايجابية المحققة الا انه يعاب على هذه المقاربة لما تحمله من سلبيات كالازدواجية اللغوية و قلة توفر الوسائل المناسبة. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ابن خلدون تيارت كلية الآداب و اللغات | en_US |
dc.subject | محاذير | en_US |
dc.subject | المقاربة | en_US |
dc.subject | الغمر اللغوي | en_US |
dc.subject | الانشطة | en_US |
dc.subject | المهارات اللغوية | en_US |
dc.title | محاذير التدريس بمقاربة الغمر اللغوي - مرحلة التعليم المتوسط انموذجا | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Collection(s) : | Master |
Fichier(s) constituant ce document :
Fichier | Description | Taille | Format | |
---|---|---|---|---|
محاذير التّدريس بمقاربة الغمر اللّغوي .pdf | 2,13 MB | Adobe PDF | Voir/Ouvrir |
Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.