Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12613
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorميمونة هني-
dc.contributor.authorميمونة حمايد-
dc.date.accessioned2023-07-10T12:24:32Z-
dc.date.available2023-07-10T12:24:32Z-
dc.date.issued2023-06-25-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12613-
dc.descriptionOur study of the topic "Cautions of Teaching with the Language Immersion Approach" aims to stand on the language immersion approach and what it aims at in terms of developing language skills and obtaining the target language. However, despite the positive results achieved, this approach is criticized for its drawbacks such as linguistic duplication and the lack of appropriate means.en_US
dc.description.abstractتروم دراستنا لموضوع محاذير التدريس بمقاربة الغمر اللغوي الى الوقوف على مقاربة الغمر اللغوي و ما تهدف اليه من تنمية المهارات اللغوية و تحصيل للغة المستهدفة لكن رغم النتائج الايجابية المحققة الا انه يعاب على هذه المقاربة لما تحمله من سلبيات كالازدواجية اللغوية و قلة توفر الوسائل المناسبة.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون تيارت كلية الآداب و اللغاتen_US
dc.subjectمحاذيرen_US
dc.subjectالمقاربةen_US
dc.subjectالغمر اللغويen_US
dc.subjectالانشطةen_US
dc.subjectالمهارات اللغويةen_US
dc.titleمحاذير التدريس بمقاربة الغمر اللغوي - مرحلة التعليم المتوسط انموذجاen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
محاذير التّدريس بمقاربة الغمر اللّغوي .pdf2,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.