Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12570
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorدحماني قدارية-
dc.contributor.authorدحو مريم-
dc.date.accessioned2023-07-06T07:40:16Z-
dc.date.available2023-07-06T07:40:16Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12570-
dc.descriptionThis research includes defining Arabic language learning disorders and their treatment, It falls under the field of education and social psychology.in this research we amed todefine learning disord and exphore the Arabic language lea situation in Algerian schools we also examined the courres of thes disorders and their impact on children additionally We provided suggestions and and som solutions to reduce these disorders the study was conducted using the middel school level as a model.en_US
dc.description.abstractيتضمن هذا اليحث التعريف باًضطرابات تعلم اللٌغة العربية ككيفية معالجتهال وهو موضوع في علم النٌفس التربوي الاجتماعي فقد حاولنا في هذ البحث التعريف باًضطرابات التعلم والتطرق إلى واقع تعلم اللٌغة العربية في الددرسة الجزائريةen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون تيارت كلية الآداب و اللغاتen_US
dc.subjectاضطرابات التعلمen_US
dc.subjectاللٌغة العربيةen_US
dc.subjectالطفلen_US
dc.titleاضطرابات تعلم اللغة العربية و كيفية معالجتهاen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
اضطرابات تعلم اللغة العربية و كيفية معالجتها.pdf2,66 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.