Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/11288
Titre: توظيف الإعلام كشريك أساسي في تطوير المشهد السياسي والاقتصادي..مقاربة نقدية
Auteur(s): اسعيداني, سلامي
فقيري, ليلى
Mots-clés: الاقتصاد
توظيف الإعلام
التطوير
السياسة
Date de publication: 20-nov-2019
Editeur: كلية الحقوق و العلوم السياسية
Référence bibliographique: https://www.asjp.cerist.dz/en/article/125285
Collection/Numéro: المجلد 1 العدد 1;
Résumé: نحاول في هذا المقال تقديم إطار تصوري ذات طبيعة أولية لدراسة الأبعاد السياسية والاقتصادية للرسالة الإعلامية كأحد محاور عملية إدارة المؤسسة الإعلامية بطريقة مهنية واحترافية في الأداء الإعلامي، تهدف المؤسسة الإعلامية من خلال ما سبق إلى تنمية وصياغة رسالة إعلامية فعالة متوافقة مع المعايير المهنية والأخلاقية للمهنة.
Description: The aim of this research is to provide a conceptual framework dealing with the economic and political dimensions of media mission. These of the most important topics around which turns the job of professional foundation me ،The aim of this research is to provide a conceptual framework dealing with the economic and political dimensions of media mission. These dimensions represent one of the most important topics around which turns the job of professional foundation media. Thislatestis working permanently to develop and formulate an effective media mission conforms to ethical and professional standards. Media using; Media Development; Politics; economy;
URI/URL: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/11288
ISSN: 2773-2673
Collection(s) :المجلد الاول/ العدد 1



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.