Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/11288
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorاسعيداني, سلامي-
dc.contributor.authorفقيري, ليلى-
dc.date.accessioned2023-05-08T07:47:07Z-
dc.date.available2023-05-08T07:47:07Z-
dc.date.issued2019-11-20-
dc.identifier.citationhttps://www.asjp.cerist.dz/en/article/125285en_US
dc.identifier.issn2773-2673-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/11288-
dc.descriptionThe aim of this research is to provide a conceptual framework dealing with the economic and political dimensions of media mission. These of the most important topics around which turns the job of professional foundation me ،The aim of this research is to provide a conceptual framework dealing with the economic and political dimensions of media mission. These dimensions represent one of the most important topics around which turns the job of professional foundation media. Thislatestis working permanently to develop and formulate an effective media mission conforms to ethical and professional standards. Media using; Media Development; Politics; economy;en_US
dc.description.abstractنحاول في هذا المقال تقديم إطار تصوري ذات طبيعة أولية لدراسة الأبعاد السياسية والاقتصادية للرسالة الإعلامية كأحد محاور عملية إدارة المؤسسة الإعلامية بطريقة مهنية واحترافية في الأداء الإعلامي، تهدف المؤسسة الإعلامية من خلال ما سبق إلى تنمية وصياغة رسالة إعلامية فعالة متوافقة مع المعايير المهنية والأخلاقية للمهنة.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherكلية الحقوق و العلوم السياسيةen_US
dc.relation.ispartofseriesالمجلد 1 العدد 1;-
dc.subjectالاقتصادen_US
dc.subjectتوظيف الإعلامen_US
dc.subjectالتطويرen_US
dc.subjectالسياسةen_US
dc.titleتوظيف الإعلام كشريك أساسي في تطوير المشهد السياسي والاقتصادي..مقاربة نقديةen_US
dc.typeArticleen_US
Collection(s) :المجلد الاول/ العدد 1



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.