Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12655
Titre: Scrutinizing English Text book 3 rd year Primary School: Syntactic Analytical Study
Auteur(s): Benferhat Meriem
Maghrabi Benaissa
Mots-clés: Scrutinizing English
Text book
3 rd year Primary School
Date de publication: 20-jui-2023
Editeur: Faculty of Letters and Languages - Department of English
Résumé: Content analysis allows for the identification of patterns, themes, and characteristics related to the construction of instructions. By applying this method, we aim to provide a comprehensive understanding of the instructional content and its syntactic features. To ensure consistency and accuracy, coding instruments are followed in the analysis process, enabling systematic categorization and examination of the identified syntactic structures.
Description: يعتبر تحليل المحتوى أحد الأساليب البحثية المستخدمة على نطاق واسع في مجالات مختلفة لفحص وتفسير البيانات الكيفية والكمية الهياكل النحوية الموجودة في تعليمات كتاب الموجودة في المواد النصية. في دراستنا، يعتبر تحليل المحتوى النهج الأساسي لتحليل اللغة الإنجليزية. من خلال استخدام تحليل المحتوى، نتمكن من تحديد الأنماط والمواضيع والخصائص المتعلقة ببناء التعليمات من خلال تطبيق هذه الطريقة، نهدف إلى توفير فهم شامل للمحتوى التعليمي وملامحه النحوية لضمان الاتساق والدقة، يتم إتباع أدوات .التشفير في عملية التحليل، مما يسمح بتصنيف وفحص منهجي للهياكل النحوية المحددة
URI/URL: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12655
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Scrutinizing English Text book 3 rd year Primary School.pdf932,16 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.