Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12617
Titre: أثر المعلم في تذويب الفروق الفردية نشاط تدريس القواعد النحوية الأولى متوسط أنموذجا
Auteur(s): زينب عزيزي
هناء اميرة قشيش
Mots-clés: المعلم
المتعلم
الفروق الفردية
النشاطات الصفية
Date de publication: 26-jui-2023
Editeur: جامعة ابن خلدون تيارت كلية الآداب و اللغات
Résumé: تهدف هذه الدراسة الى التقصي عن اثر المعلم الناجح ودوره الفعال في التقليل من الفروق الفردية بين المتعلمين انطلاقا من توفير بيئة صفية خصبة تجعله قادرا على التشخيص و التوصيف.
Description: This study aims to inverstigate the impact that a successful teacher and his/her effective role indecreasing the individual discrimination between learners through providing a clean fertil learning environment that makes the learner to be able to diagnos and characterize (characterize problems and find solutions). In order to make our study a scientific researchs ,we chose a sample of teachers and learners to fulfill a questionnaire concerning classrom and extra curricutar activities as well as grammar as a model to ensure our study's hypothesis through the field reality.
URI/URL: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12617
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
أثر المعلم في تذويب الفروق الفردية مصححة.pdf19,48 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.