Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/7388
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorناظر, فاطمة الزهراء-
dc.contributor.authorيوسف, مخطارية-
dc.date.accessioned2023-01-05T09:03:57Z-
dc.date.available2023-01-05T09:03:57Z-
dc.date.issued2021-07-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/7388-
dc.descriptionThe purpose of studying the role of electronic information sources in supporting the educational process in university librariesis to identify the fact that university students use electronic resources in university libraries in general and the Central Library of Ibn Khaldun Tiaret University in particular by identifying the electronic information sources available in the University library. beneficiaries.in in addition, the role played by the latter in the development of the scientific knowledge of the; students and how they contribute to the development of the educational process and can thus create themselvesen_US
dc.description.abstractإن الهدف من دراسة موضوع دور مصادر المعلومات الإلكترونية في دعم العملية التعليمية بالمكتبات الجامعية هو الوقوف على واقع استخدام الطالب الجامعي للمصادر الالكترونية بالمكتبات الجامعية عموما والمكتبة المركزية لجامعة ابن خلدون تيارت خصوصا، وذلك من خلال التعرف على مصادر المعلومات الإلكترونية المتوفرة في المكتبة، ومدى إقبال مستفيدين عليها، إضافة إلى الوقوف على الدور الذي تلعبه هذه الأخيرة في تنمية المعارف العلمية للطالب وكيفية مساهمتها في تطوير العملية التعليمية وبذلك يكون قادرا على تكوين نفسه بنفسه.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectالمكتبات الجامعيةen_US
dc.subjectالعملية التعليمةen_US
dc.subjectمصادر المعلومات الالكترونيةen_US
dc.subjectالمكتبة الافتراضيةen_US
dc.titleدور مصادر المعلومات الإلكترونية في دعم العملية التعليمية بالمكتبات الجامعية- دراسة ميدانية بالمكتبة المركزية جامعة ابن خلدون _تيارتen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.BIB.AR.2021.32.pdf1,71 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.