Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/6668
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorعلاوي, عبد القادر-
dc.contributor.authorكرشي, مختار-
dc.date.accessioned2022-12-12T09:06:54Z-
dc.date.available2022-12-12T09:06:54Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/6668-
dc.descriptionToday, "Tourism" in Algeria is benefiting from social media Which helps for attracting more tourists to Algeria. Tourism promotion is one of the most important elements of the" Tourism promotion mix" in order to meet the different needs of tourists. This study aims to clarify how "Tourism promotion" through social media affects the development of both internal and external tourism through the elements of" Tourism promotion" (advertising, publicity, personal selling, direct marketing, public relations) as well as tourism agencies.en_US
dc.description.abstractأصبحت السياحة اليوم في الجزائر الأكثر استفادة من وسائل التواصل الاجتماعي للتروي لها، فالترويج السياحي من أهم عناصر المزيج الترويج السياحي بغية تلبية حاجات السائح المختلفة. تهدف هذه الدراسة إلى توضيح كيف يؤثر الترويج السياحي عبر وسائل التواصل الاجتماعي في تنمية السياحة الداخلية و الخارجية معا من خلال عناصر الترويج السياحي ( الاعلان ، الدعاية ، البيع الشخصي ، التسويق المباشر ، العلاقات العامة ) وكذا الوكالات السياحية.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectالسياحةen_US
dc.subjectالترويج السياحيen_US
dc.subjectمواقع التواصل الاجتماعيen_US
dc.titleالترويج السياحي عبر وسائل التواصل الاجتماعي -دراسة حالة الوكالات السياحية لولاية تيارتen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.AR.2022.210.pdf1,49 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.