Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/6533
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorبلمجاهد, نوارة-
dc.contributor.authorبوريحية, كلثوم-
dc.date.accessioned2022-12-08T14:06:21Z-
dc.date.available2022-12-08T14:06:21Z-
dc.date.issued2022-06-18-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/6533-
dc.descriptionThe aim of this study is to try to identify the role of smart application as a tool to activate the process of dividing the market and the analytical and descriptive approach was relied on in this study and on advertisements and electronic tools as a tool for collecting data related to research from facebook.where an advertisement slide was designed for users interested in the English language as an example and through this announcement we reached the most important result which is Smart application contribute to the process of dividing the market. Which helps through technological innovation at the level of its services.en_US
dc.description.abstractالهدف من هذه الدراسة هو محاولة التعرف على دور التطبيقات الذكية كأداة لتفعيل عملية تقسيم السوق، وقد تم الاعتماد على المنهج التحليلي والوصفي في الدراسة وعلى اعلانات وأدوات الكترونية كأداة لجمع البيانات المتعلقة بالبحث من شركة فيسبوك حيث تم تصميم شريحة اعلانية على مستخدمين مهتمين باللغة الانجليزية كمثال وتوصلنا من خلال هذا الاعلان الى أهم نتيجة وهي التطبيقات الذكية تساهم في عملية تقسيم السوق مما يساعدها على بناء استراتيجية فعالة من خلال الابداع التكنولوجي على مستوى خدماتها.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectتجزئة السوقen_US
dc.subjectتكنولوجيا المعلوماتen_US
dc.subjectالتطبيقات الذكيةen_US
dc.titleدور التطبيقات الذكية كأداة لتفعيل عملية تقسيم السوقen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.AR.2022.192.pdf2,68 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.