Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/14625
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorبن سعود, فاطمة الزهراء-
dc.contributor.authorرخرور, سعاد-
dc.date.accessioned2024-07-03T14:11:58Z-
dc.date.available2024-07-03T14:11:58Z-
dc.date.issued2015-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/14625-
dc.descriptionInternational marketing is considered as an opportunity to access different international markets through products that are considered as a pillar to each marketing policy. It is also considered as a combination marketing component. It is the basis that each company relies on to perform its activities, guarantees its continuity and studying its different climates that leads to change in different fields such as marketing and thus the technological, natural, legal and cultural. The latter who influences its course towards the products of the company and towards the marketing activities through culture, religion, values and language and finally moral lawsen_US
dc.description.abstractإن التسويق الدولي فرصة هامة تفتح من خلاله كل الطرق على دخول إلى اسواق دولية مختلفة وذلك عن طريق المنتجات التي تشكل عماد أي سياسة تسويقية فهي إحدى مكونات المزيج التسويقي، وهي الأساس الذي تعتمد عليه المؤسسات المختلفة في أداء نشاطا وضمان ديمومتها ودراسة بيئاتها المتنوعة التي تؤدي بالتغير في مجال التسويق ومنها الاقتصادية والتكنولوجية، الطبيعية، القانونية، والثقافية، وهذه الأخيرة لها تأثير على إتجاهات المستهلكين نحو منتجات المؤسسة من خلال عناصر البيئة الثقافية المتمثلة في الدين ،اللغة ،القيم والاتجاهات وغيرهاen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون-تيارتen_US
dc.subjectتسويق المنتجات دولياen_US
dc.subjectالبيئة التسويقية الثقافيةen_US
dc.subjectمؤسسة اوريفلامen_US
dc.titleاهمية البيئة الثقافية في تسويق المنتجات دولياen_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.COM.AR.2015.32.pdf7,79 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.