Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document :
http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12701
Affichage complet
Élément Dublin Core | Valeur | Langue |
---|---|---|
dc.contributor.author | خالدية معمر | - |
dc.contributor.author | دنيا فرج | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-20T08:09:32Z | - |
dc.date.available | 2023-07-20T08:09:32Z | - |
dc.date.issued | 2023-06-19 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12701 | - |
dc.description | Narrative signs are new horizons in the formation of the novel and its components, as it is the image of the Western instigation that affected the general Arab culture and the Algerian culture in particular. Mohamed Sari was the first to enter into a new experiment and build upon an old one by presenting the element of semiotics in the novel The Eroding Castles, which was built on the basis of different signs and narrative circles. Overlapping. | en_US |
dc.description.abstract | تعد العلامات الروائية افاق جديدة في تكوين الرواية و مكوناتاه فهو صورة حداثية الغربية التي تاثرت بها الثقافة العربية عامة و الثقافة الجزائرية خاصة فمحمد ساري كان سباقا في خوض تجربة جديدة و ثورة على القديم بتقديم عنصر السيميائية في رواية القلاع المتآكلة التي بنيت على اساس العلامات مختلفة ودوائر سردية متداخلية. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ابن خلدون تيارت كلية الآداب و اللغات | en_US |
dc.subject | الرواية | en_US |
dc.subject | العلامات | en_US |
dc.subject | السيميائية | en_US |
dc.subject | الخطاب | en_US |
dc.title | الاشتغال العلامي ودوائر السرد في رواية القلاع المتآكلة محمد ساري | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Collection(s) : | Master |
Fichier(s) constituant ce document :
Fichier | Description | Taille | Format | |
---|---|---|---|---|
الاشتغال العلامي ودوائر السرد في رواية القلاع المتآكلة محمد ساري .pdf | 19,85 MB | Adobe PDF | Voir/Ouvrir |
Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.