Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorخالدية معمر-
dc.contributor.authorدنيا فرج-
dc.date.accessioned2023-07-20T08:09:32Z-
dc.date.available2023-07-20T08:09:32Z-
dc.date.issued2023-06-19-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12701-
dc.descriptionNarrative signs are new horizons in the formation of the novel and its components, as it is the image of the Western instigation that affected the general Arab culture and the Algerian culture in particular. Mohamed Sari was the first to enter into a new experiment and build upon an old one by presenting the element of semiotics in the novel The Eroding Castles, which was built on the basis of different signs and narrative circles. Overlapping.en_US
dc.description.abstractتعد العلامات الروائية افاق جديدة في تكوين الرواية و مكوناتاه فهو صورة حداثية الغربية التي تاثرت بها الثقافة العربية عامة و الثقافة الجزائرية خاصة فمحمد ساري كان سباقا في خوض تجربة جديدة و ثورة على القديم بتقديم عنصر السيميائية في رواية القلاع المتآكلة التي بنيت على اساس العلامات مختلفة ودوائر سردية متداخلية.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون تيارت كلية الآداب و اللغاتen_US
dc.subjectالروايةen_US
dc.subjectالعلاماتen_US
dc.subjectالسيميائيةen_US
dc.subjectالخطابen_US
dc.titleالاشتغال العلامي ودوائر السرد في رواية القلاع المتآكلة محمد ساريen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.