Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12658
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorSabah HADJADJ-
dc.contributor.authorSamia KEDABA-
dc.date.accessioned2023-07-12T13:09:14Z-
dc.date.available2023-07-12T13:09:14Z-
dc.date.issued2023-07-07-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12658-
dc.descriptionتبحث هذه الدراسة في كيفية استخدامال النهج ا لدي يركز على المتعلم في تطوير مهارة الكتابة. تم القيام بدراسة بثانوية بلهواري محمد في تيارت اين لوحظ طلاب اللغة الانجليزية ومشاكل التعلم الخاصة بهم مباشرة في القسم. وفقًا للنتائج، لا يستطيع المعلمون تنفيذ النهج المرتكز على المتعلم باستمرار و انتظام لتطوير المهارات الكتابية للطلبة لمجموعة متنوعة من الأسباب. تم تقديم اقتراحات لدعم استخدام هذه الطريقة من خلال تعليم الطلاب كيفية الكتابة بشكل مستقل من خلال كتابة اليوميات والتقرير الذاتيen_US
dc.description.abstractThis work deals with how the learner-centered approach is used to promote the development of the writing skill. A study was conducted at Belhouari Mohamed Secondary School in Tiaret where students and their learning issues were observed in class. According to the findings, teachers are unable to consistently implement the learner-centered approach in writing classes for a variety of reasons. Suggestions are made to support the use of this method by teaching students how to write independently through diary and self-report writing.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherFaculty of Letters and Languages - Department of Englishen_US
dc.subjectLearner centered teachingen_US
dc.subjectLearner centered Approachen_US
dc.subjectTeaching learning processen_US
dc.subjectWriting skillen_US
dc.subjectDiary writingen_US
dc.subjectSelf-reportsen_US
dc.titleExploring The Use of Learner Centered Approach in Teaching Writing Skill The Case of Second Year Learners at Belhouari Mohamed Secondary School In Tiareten_US
dc.typeThesisen_US
Collection(s) :Master

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TH.M.ENG.2023.03.pdf820,97 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.