Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبن الطيب زهية-
dc.contributor.authorبوستة نورة-
dc.date.accessioned2023-07-10T08:31:08Z-
dc.date.available2023-07-10T08:31:08Z-
dc.date.issued2023-06-25-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-tiaret.dz:80/handle/123456789/12599-
dc.descriptionA billboard is one of the most important visual communication tools. It stands distinct with a number of characteristics. It is the vehicle of positive and persuasive discours. It is one of the lucrative activities in the field of marketing, for it embraces different languages, it carries meaning and provides for an adequate means of expression for people of different cultures.en_US
dc.description.abstractتعتبر الصورة الإشهارية من أهم الخطابات المرئية والبصرية ، والصورة الإشهارية الثابتة خطاب إيحائي إقناعي ، وهي أحد الأنشطة الرائجة في مجال التسويق منفتحة على لغات مختلفة ، نظام ناقل للمعنى وأداة للتعبير عن ثقافة الشعوب .en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ابن خلدون تيارت كلية الآداب و اللغاتen_US
dc.subjectالصورة الاشهاريةen_US
dc.subjectالفاعليةen_US
dc.subjectالتاثيرen_US
dc.subjectقراءةen_US
dc.subjectسيميولوجيةen_US
dc.titleبلاغة الصورة الإشهارية بين فاعلية التأثير وفنية القراءة قـراءة سيميولوجية لصور إشهاريـةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.